Biken, hiken, wellness…. Nixmismee

9 mei 2024 - Anhée, België

We hebben ons ritme hier wel gevonden: eerst een lekkere tocht op de bike, dan paar kilometertjes hiken, en dan de sauna in…   Daar kan ik aan wennen 🤪

Vandaag richting la douce france met heerlijk weer. Prachtige bochtjes, mooie views, koffietje in frankrijk, goed en slecht asfalt, happy cows in de wei, oude kerkjes, alles wat deze regio mooi maakt..👌

Wandeltochtje was nice, not spectacular, maar lekker even in de benen.

Heerlijk afsluiten met rondje sauna.

Prima dag 😘

Something industrialLandhuisjeVergane glorie… opknappertjeTunneltje 1Tunneltje 2Kapelletjes in overvloedKoffietje in FrankrijkReady to roll againBlue skyKudde fietsers, lekker asociaal 2-3-4 man breed fietsen…Weinig maria’s, veel jezus vandaagAf en toe ook typisch ardennen naaldbomenWeer een stuk matig asfaltHaarspeldbochtjeKerkjeKapelletje in the middle of nowherePM en zijn nieuwe vriendin 🤪Strike a poseHelmkapselSelfie fun 😘CheeeeersLekker weggetjeCrossroads… maar de kroeg is geslotenCows are cool 🐄Selfie 🤪Wandelpantoffels aan en de paden op ..🚶‍♀️🚶‍♂️🚶🏻🥾Bergje opPrachtig laantjeJezus in het bos 🌳Nog een Jezus in het bos 🌳Wandel-selfieModderpaadjeBijna ‘thuis’Kasteellaantje😁😁‘Ons’ kasteel, met megagrote rhododendronLaatste avondje hier, cheeers

1. Irma:
    9 mei 2024
    Klinkt als mijn favoriete vakantie 😋. Mag ik het adres van jullie hotel? 😏🙃
  2. Caroline:
    10 mei 2024
    Heerlijk om zo ‘mee te rijden / lopen’ met PM en zijn twee vriendinnen :-) ;-)
  3. Mam en Ton:
    10 mei 2024
    Alweer een vakantie om niet te vergeten.
    geweldig toch!
    Mam en Ton