170k happy miles én 14k happy hiking

8 mei 2024 - Anhée, België

Vandaag koersen we met de bike richting Rochefort en verder ten zuiden van Ronchinni. Droog, bewolkt maar frisjes… 11 graden is best fris.. 🥶  Maar weer een mooie tocht, 170kilometers happy miles!

En yep, daarna een beetje trainen voor mijn alpe d’huzus avontuur: 14 kilometers heuvel op, heuvel af. Heerlijk, alhoewel mijn conclusie is: ik haat te lang wandelen in dicht bos 🌳 🌳🌳🌳🌳. Geeft me écht een verstikkend gevoel al die bomen, hartslag meteen omhoog…😏. Een van mijn tics volgens PM, haha..! Anyway, i like open space.

Dag afgesloten met heerlijk rondje sauna, lekker happen, wijntje. Cheers 🍷

Uhhh… vaak gezien, deze borden 🙃Heerlijk toureb, als het asfalt meewerkt 🤪BMW R1250 GS Adventure 👌Happy PMHappy met de new wheelsPm&Ria-selfieKerkje in CellesMaria, againYellow, green, blueYep, mooi geel, maar t stinkt welJe waant je in Engeland…Typisch huisje, wel super schattigMaria is overal 🙏Iemand is onthoofdDit was ooit een weg 😵‍💫Modderige wandelpaadjesAmenPM climbing hillsYES, 14k heuvel op, heuvel af 💪