Typische boerderijtjes, dorpjes, weggetjes, opknappertjes

7 mei 2024 - Crupet, België

Lekker relaxed dagje…. Na ontbijt tochtje met de bike. Route extra bochtig, dus wegkwaliteit vaak belabberd, en af en toe een koe op de weg 🤪  Maar met een top driver, uiteraard no problem. Veel typische boerderijtjes, dorpjes, opknappertjes, maar dat maakt deze regio zo fraai.

Na happy miles on wheels, wandelpantoffels aan en paar kilometertjes stappen rondom domaine de ronchinne. Downhill and uphill💪. Langs kasteeltje Crupet en de grot van sint antonius, eftelingwaardig zou ik zeggen.

Daarna relaxen in de sauna-heaven van het hotel = nixmismee

Happy milesWegkwaliteit … matigOud stationnetjeTig van deze boerderijenHappy cowsUhhhh… wij moeten hier ook door 😵‍💫Villaatje old styleKrullebolMarche en famenneMymainmanKasteeltjeKasteelvrouwe ✅Even uitrustenMooi blauw is niet lelijkKerkjeGrot van sint anthonius - efteling is er nix bijPoestebloomDoorlopen.. 🤪Hiking selfiePaadjesPaadjesAmenOns kasteeltje voor een weekHoliday 👍Mooi optrekjeDuveltjeBig tree