Into the great wide open…en een mooi oud viaduct

7 augustus 2023 - Ingleton, Verenigd Koninkrijk

Op weg naar onze volgende stop - in de buurt van Ingleton - een geweldig mooie wandeling in the great wide open gemaakt   Kilometers door afgelegen heuvels, wel veel schapen en af en toe een koe. Wat een machtig mooi gebied…!!!
Ook leuk wie je onderweg tegenkomt. We hebben een stuk gelopen met een paar Australiërs, super grappig. Vader en zoon, allebei op leeftijd, met de partners, hiking door de UK.

Laatste stuk van de tocht moesten we paar kilometers omlopen. Niet erg, was een mega mooie route. Alleen de blaren op mijn hakken door de nieuwe wandelschoenen maakten deze ‘detour’ wel een uitdaging..:-(. Het kadootje was daarentegen een hele speciale view op het Smardale Gill viaduct, een imposant stukje bouwwerk uit 1861 (!).

14k op de teller, autootje in en richting Ingleton. Daar hebben we voor de komende dagen een super afgelegen b&b waar je zelf met de auto niet kan komen. De eigenaar komt je vanaf een parkeerplaats met zijn 4wheeldrive ophalen!!  Cool 👍